یادداشت های غریبه

از نرگس بی ریا و از یاس سپید، بر مردم روزگار ما هیچ مگو!

یادداشت های غریبه

از نرگس بی ریا و از یاس سپید، بر مردم روزگار ما هیچ مگو!

انتظار

وقتی می آیی آرام بیا. تا من صدای پایت را نشنوم. درب هم نزن. منتظر بمان تا خودم در را برایت باز کنم. همین که هر چند لحظه یک بار بیایم و به امید دیدنت در را باز کنم برایم خیلی لذت بخش است. این گونه، انتظار برایم راحت تر می شود. دوست ندارم به خود بگویم که چون هنوز صدای در نشنیده ام پس هنوز نرسیده ای. دلم دوست دارد هر چند لحظه یک بار مشتاقانه به سمت در بیاید و برگردد، به امید این که یکی از این دفعات تو آنجا باشی. این گونه در تمام مدت انتظار تو با من هستی. 

 

پی نوشت: اگر حرفی در مورد انتظار دارید استقبال می کنم! اگر هم حوصله ندارید که خودتان چیزی خلق کنید، به این سوال جواب دهید که: اگر احتمال بدهید پیامی از یک نفر که برایتان مهم است دریافت کنید، گوشی خود را در حالت بی صدا قرار می دهید یا با صدا؟

نظرات 7 + ارسال نظر
ندا پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:22 http://lahzehayenoghrei.persianblog.ir/

:)
چه زحرآور!

سامان پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:26 http://cs.sharif.edu/~saman_fe

پدر سگ چرا اینقدر قشنگ مینیویسی تو آخه :)) عالی بود :)

PaYaM پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:39

چیز...همین فحشی که سامان داد! خیلی‌ قشنگ مینویسیا! قدر خودتو بدون !

yasaman جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 19:36

akheeeeeeey!!! kheili naaaaaaz bood man tajrobeye entezar keshidan kheili kheili ziad daram, kheili ham sakhte vali adam gahi bayad vase residan be chizayi ke khoshbakhti ro tu una mibine in sakhti ha ro tahamol kone... mese didane kasi ke montazereshi poshte dar, che khoshbakhtie ghashangie dar zemn man gooshimo silent nemikonam :D

روژین جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 22:25

انتظارم مثل خیلی حس های دیگه در عین تلخی یک شیرینی خاصی داره... من فکر کنم مثل همیشه گوشیم کنار دستم و silent باشه ;)

مهرسا جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 22:27

خیلی قشنگ بود! در مورد سوالت... همین امروز ...بی صداش کردم!!:|

... شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:55

be jaye 1alame harf ke tu zehnam micharkhe va3 neveshtan bezar faghat begam mamnoon bekhatere labkhandi ke tu 1ruze nachandan khub az khundane in matn ru labam naghsh bast.
Gushimam silent nemikonam vali lahze be lahze checkesh mikonam :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد