یادداشت های غریبه

از نرگس بی ریا و از یاس سپید، بر مردم روزگار ما هیچ مگو!

یادداشت های غریبه

از نرگس بی ریا و از یاس سپید، بر مردم روزگار ما هیچ مگو!

من موفقم

سالهای سال می گذرد. آن صحنه های وحشتناک که بعضی هاشان آن قدر نزدیکند که گویی همین دیشب اتفاق افتاده اند، گاهی از پیش چشمانم می گذرند. زندگی به من آموخت که باید نگران همه چیز باشم. چون نگران هر چیز نبودم به نحوی خراب شده است. زندگی به من آموخت که باید به هر قیمتی نرم شوم و با خیلی ها بگویم و بخندم!

شاید من آن چیزی نباشم که می توانستم بشوم. شاید آن چیزی نباشم که از من انتظار می رفت. اما اهمیتی نمی دهم. من نماد یک موفقیتم. همین که توانستم در میان این جماعتی که اصلاْ با آنها نمی شود حرف زد، زندگی کنم خودش یک موفقیت است. موفق شدم به همه شان رکب بزنم. حال که آنها چیزی را که منم قبول ندارند، من هم چیزی نشانشان خواهم داد که دوست دارند! همان گونه خواهم بود که می پسندند. از آنها پنهان خواهم شد. 

این گونه سر انجام تشویق های خشک و بیروحشان که از تمسخر ناخوشایند تر بود آزاد شدم. این گونه بود که اجتماعی شدم و دوست های زیادی پیدا کردم. آن قدر زیاد که حتی در به یاد آوردن نام برخی هاشان دچار مشکل می شوم!!

زیر مهربان ترین دست ها و آرام ترین نوازش ها که همیشه تو را تشویق می کنند و به آینده امیدوار می کنند یک شدن سخت نیست. صد شدن هم سخت نیست. مهم این است که در هجوم «نه» ها و بی ارزش ترین ارزش ها بتوانی خود را حفظ کنی و از صفر پایین تر نروی! شاید تفاوت من با آنها همین است اگر حالا به جای صد، پنجاه هستم. خیلی هاشان که در زیر سایه بان امن زندگی آرام و در دریای بی دردیشان هنوز یک و نیم هم نشده اند!! خوب، پس من خیلی از آنها موفق ترم! همین هم برای من بس است. 

اصلاْ‌ همین بس که اکنون تو را در کنارم دارم. موفقیت از این بیشتر هم مگر می شود. از این که کسی را داشته باشی که تو را آن طور که هستی می شناسد و دوست دارد. کسی که همیشه می توانی با او حرف بزنی و او تو را از یک سیاره غریبه نمی داند! کسی که در میان همه ی این غریبه ها طوری می درخشد که می توانی قسم بخوری که مدت هاست که او را می شناسی. همان «هم صدا» ی شعرهایت! خیلی با شکوه است که سرانجام به این نتیجه برسی که او تنها در درون خودت نیست. بلکه نمود دارد!

نظرات 6 + ارسال نظر
یاسر دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 http://asemooni.blogsky.com

سلام آسمونی

یه چیزایی نوشتم که دوست دارم وقت بذاری و بخونی و نظرت رو برام بنویسی.

از توجهت ممنون
منتظزتم

راستگو دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:31

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک موتور جست و جوگر ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

اگر پیشنهادی و یا انتقادی دارید خوشحال خواهیم شد از طریق لینک زیر برایمان ارسال کنید:
http://forum.rastgo.com/topic-t741.html

با تشکر و احترام

Graezi دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:32

بزرگترین نشونه ی موفقیت همینه که آدم خودش احساس کنه... و باور کنه که موفقه :)

PaYaM شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:35

چیز....یادته سامان برا یه بلاگت کامنت گذشته بود یه فحشی داده بود؟

"همون فحش!" خیلی‌ قشنگ مینویسی!
:|
Screw them all, it's all you that matters most!

پرنیا دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 18:57 http://www.havadaran.net

سلام . با حمایت از میرحسین موسوی هوشیاری و بیداری خود را اعلام کنید . دولت میرحسین موسوی ، دولت صداقت و راستگویی . لطفا این جمله رو واسه دوستات اس ام اس کن و ازشون بخواه که اونهام واسه دوستانشون اس ام اس کنن .

احسان چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:28

سلام!
وقتی مشکلی هست خوشحال باش که متوجهش شدی!
بعضی وقتا که همه چی آرومه با خودم می گم باز چه درد سری قراره از راه برسه؟!
ممنونم از شما!
حرف دل منم بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد