یادداشت های غریبه

از نرگس بی ریا و از یاس سپید، بر مردم روزگار ما هیچ مگو!

یادداشت های غریبه

از نرگس بی ریا و از یاس سپید، بر مردم روزگار ما هیچ مگو!

زندگی

زندگی یک دو بیتی است
بیت اول را که سرودی
بیت دوم باید با بیت اول هم قافیه باشد

پس بیت اول را تا می توانی زیبا بگو
و ساده
که اگر پیچیده بگویی
بیت دوم پیچیده تر می شود

و آنگونه باش
که شعرت را در دیوان اشعار جهان بنویسند

نظرات 7 + ارسال نظر
مهرسا پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:55

زندگی من یک شعر سپید بی قافیه است...نگرانی از شروع بدش ندارم!! سعی می کنم بقیه اش با معنی در بیاید!

نمی دونستم آپ کردی!چه عجب!!

بهار پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 21:26 http://www.blackboard2008.blogfa.com

فوق العاده بود

uriel جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:47

قشنگ بود خیلی.
دوبیتی..
فکر کنم مال من غزل باشه:)

ریحانه شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 21:38 http://jisht.blogfa.com

خودت نوشتی یا مال کس دیگه بود؟

فقط چند کلمه درد دل بود! ممکنه هر کسی نوشته باشه. ولی من از رو دست کسی ننوشتم! :دی

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 14:23

چی چی گفتی؟ درمورد خانواده و عقده و این جور حرف ها !
من نفهمیدم!

علی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 http://paknevis.blogsky.com

کاش زندگی یک دو بیتی بود و من الان به فکر بیت اول.
زندگی من که اولا مثنویه مشکل جور کردن قافیه بیت بعدی رو ندارم.
دوما تا حالا شونصد هزاران بیت سروده ام.

حسان پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:19

البته منظور من شاید چیز دیگه ای بود! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد